3M använder kakor på denna webbplats Närmare information om kakor och användningen av dem finns i vår integritetspolicy. Du kan när som helst ändra inställningar för kakor genom att klicka på Preferenser för kakor nere på denna sida.

Genom att klicka på ”Godkänn och fortsätt” intygar du att du samtycker till användningen av kakor på din dator

Godkänn och fortsätt

Inget 3M.com sidhuvud Gå till sidnavigeringen Gå till huvudinnehåll All 3M.com Site Map
 Partners and Suppliers heading image

Partners & leverantörer

Nytt verksamhetsövergripande systemstöd

Vad innebär det för mig som leverantör?
Vi fokuserar på att minska komplexiteten och standardisera våra affärsprocesser. Vårt mål är att integrera affärsprocesserna globalt, förbättra IT-funktionerna, utöka processer och system och minska svarstiderna. Vi introducerar e-handels verktyg som skapar förutsättningar till ett fördjupat samarbete med er som leverantörer.

Ni får tillgång att se och ändra inköpsdokument elektroniskt:

  • Inköpsorder – se, ladda ner eller gör ändringar direkt i vårt system
  • Ordererkännanden – bekräfta och ändra i din inköpsorder
  • Leveransinformation – bekräfta information om antal och datum
  • Fakturor- fakturor skickas ut elektroniskt

Fördelar för 3M och leverantörer är:

  • Kommunikation i realtid och synlighet av inköpsdata
  • Reducerar användning av papper, mindre manuell registrering och pappersarbete
  • Tidig upptäckt och justering av fel på en inköpsorder
  • Minskning av mottagandet av felaktiga fakturor
  • Noggrann och effektiv datahantering
  • Fakturor blir betalda i tid

Har du frågor?

Om du har några frågor ska du vända dig till din 3M Sourcing-representant.
Du kan också maila din fråga på engelska till STPeCommerceEMEA@3M.com


Supplier Direct

Här hittar ni vår globala portal med viktig information till er som leverantör till oss.