Gå till huvudmenyn Gå till sidnavigeringen Gå till huvudinnehåll All 3M.com Site Map

Service och reklamation

Felsökning och serviceorder - Peltor kommunikation
För att underlätta och snabba på vår servicehantering vill vi att serviceblanketten alltid är ifylld när en produkt skickas för service. Blanketten skall sedan bifogas med produkten.

Peltors hörselskydd med inbyggd elektronik, ej WS produkter (PDF)
Peltor WS3/WS4, (WS Tactical, WS Pro Tac och WS Alert) (PDF)
Peltor WS5, (WS Workstyle, WS SportTac och WS Lite-Com) (PDF)

Postpaket skickas till:
3M / Peltor Serviceavdelningen
BOX 2341
Malmstensgatan 19
331 02 VÄRNAMO

Företagspaket skickas till:
3M / Peltor Serviceavdelningen
Ingelundsvägen 21
331 40 VÄRNAMO

Frågor?
Kontakta oss på peltorservice.se@mmm.com
eller
kundservice tel: 0370-65 65 00


Anmälan om produktfel - Speedglas och Adflo
För att göra hanteringstiden så kort som möjligt, och för att kunna göra en korrekt bedömning av felorsak ber vi er fylla i anmälan nedan. Vi ber er även att skicka in endast den felaktiga enheten och inte det kompletta systemet då detta medför viss administration vilket ger en längre hanteringstid.

Produkten tillsammans med denna anmälan kan skickas fraktfritt med DHL.
Ring telefonnummer 0771 - 345 345 och uppge 3M Svenska AB, kundnummer 296657.

Anmälan om produktfel avseende Speedglas och Adflo (PDF)

Mottagare av försändelsen skall vara:
3M Svenska AB
Att: Reklamationsavdelningen
Ernst Hedlunds väg 35
780 41 GAGNEF

Entreprenad Live 2014

Nordic Safety Expo 2014
WorldSkills Sweden

 

Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss om du har frågor om våra produkter eller lösningar.
 

Kalender

4
Entreprenad Live
4-6 september 2014
Göteborg
14
Nordic Safety Expo
14-16 oktober 2014
Stockholmsmässan
21
Hörselseminarium
21 oktober 2014
Sollentuna