3M använder cookies på denna webbplats. Denna webbplats och av 3M utvalda tjänsteleverantörer placerar cookies som innehåller textfiler på din dator i syfte att identifiera din dator samt:

  • göra din upplevelse av 3M-webbplatser mer personlig
  • visa reklam som är skräddarsydd efter dina intressen
  • samla in anonyma statistiska uppgifter för att förbättra webbplatsens funktionalitet och prestanda.

Läs mer om fördelarna med att godkänna dessa cookies

Du kan när som helst ändra inställningarna för cookies genom att klicka på Inställningar för cookies.

Det kan hända att du inte kan välja att avstå från vissa funktioner på grund av webbläsarinställningarna för cookies. Om du vill avstå från vissa funktioner med hjälp av det här verktyget måste du tillåta cookies från tredje part i dina webbläsarinställningar.

Genom att klicka på Godkänn och fortsätt intygar du att du har förstått och samtycker till inställningarna för cookies som visas till vänster.

Godkänn och fortsätt

Gå till huvudmenyn Gå till sidnavigeringen Gå till huvudinnehåll All 3M.com Site Map

Service och reklamation

Felsökning och serviceorder - Peltor kommunikation
För att underlätta och snabba på vår servicehantering vill vi att serviceblanketten alltid är ifylld när en produkt skickas för service. Blanketten skall sedan bifogas med produkten.

Peltors hörselskydd med inbyggd elektronik, ej WS produkter (PDF)
Peltor WS3/WS4, (WS Tactical, WS Pro Tac och WS Alert) (PDF)
Peltor WS5, (WS Workstyle, WS SportTac och WS Lite-Com) (PDF)

Postpaket skickas till:
3M / Peltor Serviceavdelningen
BOX 2341
Malmstensgatan 19
331 02 VÄRNAMO

Företagspaket skickas till:
3M / Peltor Serviceavdelningen
Ingelundsvägen 21
331 40 VÄRNAMO

Frågor?
Kontakta oss på peltorservice.se@mmm.com
eller
kundservice tel: 0370-65 65 00


Anmälan om produktfel - Speedglas och Adflo
För att göra hanteringstiden så kort som möjligt, och för att kunna göra en korrekt bedömning av felorsak ber vi er fylla i anmälan nedan. Vi ber er även att skicka in endast den felaktiga enheten och inte det kompletta systemet då detta medför viss administration vilket ger en längre hanteringstid.

Produkten tillsammans med denna anmälan kan skickas fraktfritt med DHL.
Ring telefonnummer 0771 - 345 345 och uppge 3M Svenska AB, kundnummer 296657.

Anmälan om produktfel avseende Speedglas och Adflo (PDF)

Mottagare av försändelsen skall vara:
3M Svenska AB
Att: Reklamationsavdelningen
Ernst Hedlunds väg 35
780 41 GAGNEF

 

Vill du prenumerera på vårt nyhetsbrev?

Sortimentsöversikt

28
MaskinExpo 2015
28-30 maj, STOXA
Stockholm Outdoor
Exhibition Area
4
SkogsElmia
4-6 juni
Jönköping

WorldSkills Sweden